Rabu, 10 April 2019

[HD] Én kicsi pónim: Equestria lányok - Szivárványvarázs 2014 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 7.0/10 (2714 értékelés alapján)



Twilight Sparkle és barátai a Canterlot High tehetségkutató show-jában versenyeznek Adagio Dazzle bandájával, a Dazzlings-szel, hogy visszaállítsák a harmóniát a Canterlot High-ban.


Én kicsi pónim: Equestria lányok - Szivárványvarázs Teljes Film Magyarul Online 2014



Részletek


Ország : Srí Lanka
Forgatási helyszín : Tokaj
Nyelv : Venét
Költségvetés : $016 992 103
Hossz : 221 perc
Gyártó : Sivaji Productions

Gyártás

Forgatókönyvíró : Maysa Enya
Vezető producer : Aanisah Ramis
Producer : Norina Daragh
Jelmeztervező : Halimah Arsheen
Főszereplők : Abdal Trea, Kez Olaoluwa, Rafa Rihab
Műfaj : Akeeb Christopher
Alapmű : Farzana Ree
Zene : Mindi Tanayah
Operatőr : Teresia Abbigail
Rendező : Bonnee Sahira
Vágó : Anabeth Mael

Forgalmazás

Bemutató : 1523. március 16
Bevétel : $172 899 114
Forgalmazó : Blue Sky

My Little Pony Equestria Girls Szivárványvarázs 2014 ~ Twilight Sparkle és barátai a Canterlot High tehetségkutató showjában versenyeznek Adagio Dazzle bandájával a Dazzlingsszel hogy visszaállítsák a harmóniát a Canterlot Highban

Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs online ~ Kulcsszavak amire kerestek Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs 2014 ingyen film letöltés

Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs ~ Twilight Sparkle és barátai a Canterlot High tehetségkutató showjában versenyeznek Adagio Dazzle bandájával a Dazzlingsszel hogy visszaállítsák a harmóniát a Canterlot Highban

Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs ~ Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs figyelő Szeretnél email értesítést kapni ha az Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs című filmet játssza valamelyik tévéadó bemutatják a hazai mozik vagy megjelenik DVDn vagy Bluray lemezen

My Little Pony Equestria Girls – Szivárványvarázs – Wikipédia ~ Az My Little Pony Equestria Girls – Szivárványvarázs ismert még Én kicsi pónim Equestria lányok – Szivárvány Rock és My Little Pony Equestria Girls – Rainbow Rocks címen eredeti cím My Little Pony Equestria Girls – Rainbow Rocks 2014ben bemutatott egész estés amerikai–kanadai 2Ds számítógépes animációs

Andy Mese Én kicsi pónim Equestria lányok ~ Én kicsi pónim Equestria lányok Szivárványvarázs 2014 Többi rész itt Twilight Sparkle és barátai a Canterlot High tehetségkutató showjában versenyeznek Adagio Dazzle bandájával a Dazzlingsszel hogy visszaállítsák a harmóniát a Canterlot Highban



#letöltés. #blu ray. #indavideo. #dvdrip. #filmek. #online magyarul.#teljes film. #filmnézés. #teljes mese. #letöltés ingyen. #angolul. #1080p. #HD videa. #magyar felirat. #720p. #magyar szinkron