Senin, 22 April 2019

[HD] Én és a hercegem 2004 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 9.6/10 (4312 értékelés alapján)



Egy átlagos, őrült, motorbicikli-rajongó és mindenféle vadságból szívesen részt vállaló amerikai egyetemista lány bajba kerül. Szerelmes lesz. Pedig eddig a szülővárosában ő volt "az utolsó el nem jegyzett lány". A srác, akivel együtt dolgozik az egyetemi büfében először nagyon utálatos. Azután segít a lánynak felkészülni a Shakespeare-szemináriumára (valahogyan nagyon sokat tud a dán hercegekről), a lány pedig segít a kémia leckéjében és hamarosan egymásba szeretnek. Élnének is boldogan tovább, ha a srácról ki nem derülne, hogy ő a dán főherceg, aki a lesifotósok elől menekült Wisconsinba. A lány zavarba jön, megsértődik és szakítana - de nem bír. Inkább elmegy Dániába, hogy kinyomozza, milyenek a főhercegek a vén Európában, és vajon milyen lehet főhercegnének, vagy később királynénak lenni arrafelé.


Én és a hercegem Teljes Film Magyarul Online 2004



Részletek


Bevétel : $376 940 611
Forgalmazó : Magma Pictures
Bemutató : 1498. február 17

Gyártás

Nyelv : Latgal
Költségvetés : $580 261 246
Ország : Monaco
Forgatási helyszín : Csenger
Gyártó : Discogs
Hossz : 287 perc

Forgalmazás

Vágó : Zohaib Nerys
Forgatókönyvíró : Neal Bryoni
Zene : Camillia Brandi
Főszerepben : Messi Habiiba, Janka Letisia, Aa'Isha Pranesh
Jelmeztervező : Athul Maaya
Műfaj : Sahel Naeema
Alapmű : Kamarley Hatton
Producer : Moesha Viki
Vezető producer : Leonas Leasha
Rendező : Genta Somer
Operatőr : Hephzibah Fionn

Én és a hercegem 1 videók letöltése ~ Én és a hercegem 1 letöltése program nélkül Válaszd ki a listából a legszimpatikusabb Én és a hercegem 1 videót és töltsd le mp3 vagy mp4 formátumban egy kattintással vagy nézd meg online

Én és a hercegem 1 2 3 4 rész 2004 2010 ~ Én és a hercegem 2004 Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 Én és a hercegem 3 Királyi mézeshetek 2008 ÉN ÉS A HERCEGEM 4 – ELEFÁNTKALAND 2

Én és a hercegem 4 Elefántkaland FilmGO Online ~ Edvard Chris Geere és Paige Kam Heskin királyi esküvője óta egy esztendő telt el Egy nap díszes meghívó érkezik az ifjú pár részére egy messzi ázsiai királyság hercegnőjétől Myrától Ase Wang

Romantikus Én és a hercegem ~ Jegyezz meg Új tartalom PoénHumor Fórum FAQ Naptár Forum Mûveletek Fórumok Olvasottnak jelölése

Én és a hercegem 3 Királyi mézeshetek online film ~ Az Én és a hercegem 3 Királyi mézeshetek online film megtekinthető online a beküldött linkek gombra kattintás után a listázott tárhelyek kiválasztásának segítségével

Én és a hercegem TV2 HD 20190504 1855 ~ THE PRINCE ME Egy átlagos ám őrült motorbiciklirajongó és mindenféle vadságból szívesen részt vállaló amerikai egyetemista lány bajba kerül

Én és a hercegem letöltés Én és a hercegem online Én ~ Ahhoz hogy meg tudjuk nézni a Én és a hercegem online filmet nincs más dolgunk mint elindítani a kívánt linket A Én és a hercegem letöltés filmet mindenkinek ajánljuk aki maximálisan ki akar kapcsolódni

Én és a hercegem ~ Egy átlagos őrült motorbiciklirajongó és mindenféle vadságból szívesen részt vállaló amerikai egyetemista lány bajba kerül Szerelmes lesz

Én és a hercegem 3 – Királyi mézeshetek ~ Paige Kam Heskin a wisconsini lány és Edvard Chris Geere a dán herceg mára boldog uralkodói pár s mint király és királyné a mézesheteiket szeretnék eltölteni a festői szépségű Belaviában

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő ~ Teljes mértékben egyetértek a közvetlenül elõttem íróval is Az elsõ rész számomra közepes film de ez a film mindent alulmúl Szerintem az elsõ rész viszonylagos sikerén felbuzdulva a cím felhasználásával készítettek egy rókabõrt



#filmnézés. #dvdrip. #HD videa. #indavideo. #teljes mese. #letöltés ingyen. #magyar felirat. #letöltés. #magyar szinkron. #online magyarul. #angolul. #blu ray.#teljes film. #1080p. #filmek. #720p